10 oktober, 2005

E6 - i retning Oslo


Det regnet ... Mye!!

4 Comments:

Blogger Eivind said...

Her er det noen som har skisset ja...mer enn enkelte andre...kremt...

Jeg regner med at du ikke skisset mens du satt og kjørte... ;-)

Nå føler jeg for å finne frem skisseboka, gitt! :-)

10:44 p.m.  
Blogger Elisabeth said...

Hehe. Nei. Som du kanskje vet har vi rattet på venstre side av bilen her til lands. Det var nok min mann som førte bilen trygt hjem over Svinesund. Min oppgave på turen var å kaste pastiller til barna i baksetet med jevne mellomrom. :-)

8:32 a.m.  
Blogger Eivind said...

Hehe, ja det var det jeg mente...

Men syntes tegningen så ut som om den var tegnet litt fra venstre side av bilen, men når jeg ser nøyere etter er det jo helt klart tegnet fra HØYRE side...hehe

1:26 a.m.  
Blogger Elisabeth said...

Ja, mangelen på ratt burde jo f.eks. være et solid hint. Hehe.

2:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home